Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Biuro Podróży Reklamy odświeża wizerunek

Biuro Podróży Reklamy odświeża wizerunek
2012-06-22

Agencja innowacyjnego marketingu internetowego Biuro Podróży Reklamy rozpoczęła niestandardową kampanię „Pozdrowienia z najdalszych zakątków Internetu”. Kampania jest jednym z elementów projektu mającego na celu odświeżenie wizerunku agencji, na który składają się m.in. wprowadzenie całkowicie nowej  identyfikacji wizualnej  i  uruchomienie nowej strony www. Zmiany te są związane z rozwojem agencji  i poszerzeniem jej działalności o nowe usługi. Wiążą się także z planowanym stworzeniem osobnych działów i dedykowanych im submarek w strukturach agencji. W drugim półroczu b.r. agencja zamierza uruchomić subbrand dedykowany projektom związanym z marketingiem w wyszukiwarkach.


Zmianom w Biurze Podróży Reklamy towarzyszy niekonwencjonalna kampania agencji skierowana do precyzyjnie wyselekcjonowanej grupy marketerów, będących potencjalnymi klientami agencji. Startująca właśnie kampania prowadzona jest pod hasłem „Pozdrowienia z najdalszych zakątków Internetu” (www.biuropodrozyreklamy.eu/pozdrowienia). Biuro Podróży Reklamy nabyło kolekcję starych hinduskich pocztówek i monet. Każda z przesyłek wysyłanych do odbiorcy z Indii zawiera po jednej pocztówce (każda z nich jest inna) i po jednej starej monecie. Monety są symbolicznymi tokenami umożliwiającymi marketerom otrzymanie co najmniej 25% zniżki na usługi Biura Podróży Reklamy (do wykorzystania w dowolnym terminie).

- Celem kampanii jest z jednej strony poinformowanie marketerów o naszym nowym wizerunku a z drugiej wsparcie procesu sprzedażowego. Pomysł akcji może wydawać się niecodzienny, ale właśnie takie w Biurze Podróży Reklamy uznajemy za najbardziej skuteczne. W ten sposób w sposób spójny przenosimy na naszą własną markę ideę awangardowości, która w marketingu nas najbardziej interesuje; głównie dlatego, że rzeczy nowe wywołują emocje i skupiają uwagę konsumentów.


Dodatkową korzyścią, której się spodziewamy jest wysoka konwersja na świadomy odbiór przekazu. Nie codziennie otrzymuje się pozdrowienia z dalekiego kraju w tej formie. Wszystkie elementy naszej przesyłki są autentyczne i faktycznie stare. Dodatkowo zadbaliśmy o to żeby przesyłki zostały wysłane z Indii. Wkrótce zamierzamy wysyłać kolejne pozdrowienia z innych rejonów świata – mówi Robert Sosnowski, dyrektor zarządzający agencji Biuro Podróży Reklamy.

Jednym z elementów projektu odświeżenia wizerunku jest także nowy serwis www agencji oraz jej nowa identyfikacja wizualna, na czele z nowym, wyrazistym logo, mogącym kojarzyć się z podróżami w najdalsze zakątki internetu, które na potrzeby działań marketingowych dla swoich klientów eksploruje Biuro Podróży Reklamy. Jednocześnie agencja pracuje nad uruchomieniem submarki dedykowanej projektom związanym z marketingiem w wyszukiwarkach, co wiąże się z planowaną rozbudową w strukturach firmy działu dedykowanemu obszarowi SEM/SEO. Uruchomienie nowej marki planowane jest jeszcze w drugiej połowie bieżącego roku.

Źródło: Signs.pl [za:] Biuro Podróży Reklamy, www.biuropodrozyreklamy.eu