Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Betfair Mobile reklamuje się na pośladkach

Betfair Mobile reklamuje się na pośladkach
2011-08-10

Podczas najbliższego turnieju piłki plażowej w Londynie brytyjskie siatkarki plażowe Zara Dampney i Shauna Mullin będą w niekonwencjonalny sposób reklamować giełdę zakładów Betfair. Zamiast zwykłego logotypu na pośladkach zawodniczek (na bikini) pojawi się specjalny kod QR, który po zeskanowaniu lub zrobieniu zdjęcia telefonem komórkowym połączy posiadacza tego urządzenia ze stroną internetową firmy.

 

Brytyjki będą pierwszymi osobami ze świata sportu reklamującymi sponsora w ten sposób. Akcja ma na celu promowanie nowej usługi giełdy zakładów w telefonie – Betfair Mobile. Zawodniczki z kodem QR można oglądać podczas turnieju przygotowawczego do Olimpiady w Londynie w 2012 roku w dniach 9–14 sierpnia bieżącego roku.

 

Znak firmowy zostanie umieszczony z tyłu bikini na wysokości pośladków zawodniczek, aby łatwiej przyciągnąć uwagę widzów oglądających zawody z ich udziałem.

 

– Popularność siatkówki plażowej jest coraz większa, mamy więc nadzieję, że nasza kampania reklamowa zostanie zapamiętana przez kibiców sportowych. Jako pierwsi wykorzystujemy technologię QR w sponsoringu sportu. Chcemy być pewni, że nasza akcja będzie efektywna, dlatego umieściliśmy logotyp w miejscu najczęściej fotografowanym – komentuje Andy Lulham, rzecznik prasowy firmy Betfair.

 

Źródło: Marketing przy kawie