Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Bank BGŻ w nowej odsłonie

Bank BGŻ w nowej odsłonie
2012-03-02


Bank BGŻ umacnia pozycję w segmencie klientów detalicznych. Wprowadza zmiany – zarówno w komunikacji z klientami, jak i samych produktach. Od 1 marca rozpoczyna się kampania Konta osobistego z premią, przygotowana w oparciu o nowe założenia.

- Oferujemy klientom bank pewny, bezpieczny i stabilny. Szykujemy nowe, atrakcyjne produkty i będziemy je prezentować inaczej niż do tej pory. W komunikacji podkreślimy, że jesteśmy bankiem przyjaznym dla klientów, nasi doradcy angażują się w ich sprawy i są blisko nich. Krótko mówiąc naszym mottem jest: Bank BGŻ dobrze służy ludziom – powiedział Wojciech Sass, wiceprezes Zarządu Banku BGŻ, odpowiedzialny za bankowość detaliczną i kanały dystrybucji.

Według nowych założeń przyjetych przez Bank BGŻ klienci bedą wiedzieć, że mogą spodziewać się najlepszej oferty w zakresie kluczowych produktów. Z tego względu nowa komunikacja rozpoczyna się od konta osobistego z premią – drugi rok z rzędu uznanego przez niezależnych ekspertów za najlepsze na rynku. - To dopiero początek – zapowiada Wojciech Sass i dodaje, że kolejne produkty będą zupełnie nową, atrakcyjną propozycją dla klientów.

Elementem przyciągającym uwagę, łączącym komunikację Banku, są zwierzęta. Zwierzęta, które żyją obok ludzi, obserwują ich świat i zwracają im uwagę na najlepsze rozwiązania.

Nowa platforma komunikacji pozwoli w sposób przejrzysty przedstawić przewagi naszych produktów, wszystkie ich atrybuty, które pokazują, że jesteśmy bankiem z dużym doświadczeniem, który rozumie potrzeby klienta i potrafi na nie odpowiedzieć.

Od początku marca trwa kampania Konta osobistego z premią. Bank wypłaca posiadaczowi takiego rachunku premię w wysokości 1 proc. od najwyższej wpłaty w okresie rozliczeniowym, nawet do 600 zł rocznie. Jedynym warunkiem otrzymania tego bonusu jest dokonanie minimum trzech transakcji bezgotówkowych kartą płatniczą. To unikalny na rynku mechanizm pozwalający podzielić się instytucji finansowej swoimi zyskami z lojalnym, wiernym swojemu bankowi klientem.

Kampania oparta jest na dialogu dwóch wiewiórek, które komentują swoje problemy i zazdroszczą ludziom, którzy mają Bank BGŻ z najlepszym na rynku Kontem osobistym z premią. – Szukaliśmy elementów, które wyróżnią nas na rynku. Nie chcieliśmy powielać tak często wykorzystywanej w reklamach obecności celebrytów – powiedział Wojciech Sass.

Kampania rozpoczyna się 1 marca i potrwa do 31 marca 2012. Główne kanały komunikacji obejmą telewizję i Internet, ale działania marketingowe będą też prowadzone w radio i prasie. Do produkcji spotów reklamowych zostały wykorzystane najnowsze techniki animacji, w tym animacja 3D. Kampania będzie dodatkowo wspierana materiałami POS (ulotkami, plakatami) oraz informacjami na witrynach placówek bankowych.


Źródło: Signs.pl [za:] Bank BGŻ