Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Aplikacja na iPada wspiera kampanię KRBRD "Prędkość zabija - włącz myślenie"

Aplikacja na iPada wspiera kampanię KRBRD "Prędkość zabija - włącz myślenie"
2011-08-01

Adv.pl przygotowała innowacyjną aplikację wspierającą akcję Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego (KRBRD). Projekt realizowany był w ramach kampanii „Prędkość zabija - włącz myślenie”. Rozwiązanie „Tak będziesz wyglądał w najlepszym wypadku” - oparte na technologii Augmented Reality - pozwala na realistyczne pokazanie obrazu twarzy po wypadku.


Aplikacja „Tak będziesz wyglądał w najlepszym wypadku” wykorzystując technologię AR, w czasie rzeczywistym nakłada na obraz z kamery realistyczne rany 3D. Rozwiązanie to, przygotowane wyłącznie na iPady, ma na celu uświadomienie kierowcom potencjalnych skutków prowadzenia samochodu z nadmierną prędkością czy pod wpływem alkoholu.

- Prędkość jest głównym powodem tragicznych w skutkach wypadków drogowych, dlatego Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego systematycznie podejmuje działania na rzecz bezpieczeństwa na drogach. Aplikacja przygotowana przez agencję Adv.pl - wspierająca akcję „Nie zasuwam” - działa na wyobraźnię kierowców i niezwykle obrazowo demonstruje potencjalne skutki brawurowej i zbyt szybkiej jazdy - powiedział Tomasz Kalinowski, konsultant ds. PR KRBRD.

Aplikacja przygotowana przez agencję Adv.pl prezentowana była podczas tegorocznego festiwalu Open'er w Gdyni na specjalnym stoisku KRBRD.

Jak dodaje Przemek Pawlak, AR, Video & motion Producer w agencji Adv.pl: – Rozwiązania AR na platformach iPhone oraz iPad to odpowiedź na bieżące potrzeby rynku i prężnie rozwijający się sektor usług mobilnych. Aplikacja dla KRBRD to kolejny – po wirtualnej przymierzalni okularów Solano czy aplikacji ‘Warszawa ‘44’, przygotowanej dla Muzeum Powstania Warszawskiego – projekt Adv.pl, łączący technologię Augmented Reality z nośnikami mobilnymi. Cieszymy się, że nasze rozwiązania wykorzystywane są również do promowania tak ważnych społecznie kwestii, jak bezpieczeństwo na drodze.

 

Źródło: marketingowiec.pl