Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Agnieszka Radwańska w reklamie „Pij mleko!Będziesz Wielki”

Agnieszka Radwańska w reklamie „Pij mleko!Będziesz Wielki”
2011-03-22

Gwiazdą tegorocznej kampanii „Pij mleko! będziesz Wielki” zostanie polska tenisistka – najwyżej notowana Polka w rankingu WTA - Agnieszka Radwańska.

 

Pij mleko! będziesz Wielki” to najbardziej rozpoznawalna z polskich kampanii społecznych prowadzona cyklicznie od 2003 roku. Tegoroczna kampania jest już ósmą odsłoną akcji, której głównym celem jest promocja zdrowych nawyków żywieniowych wśród dzieci i młodzieży. W tym roku jednak ma różnić się od poprzednich edycji - będzie przede wszystkim skierowana do młodzieży. Jest to opowieść o ambicji w realizacji swoich celów i zamierzeń – mleko ma pomóc w dążeniu do wielkości, spełnienia marzeń oraz własnych pasji. Szklanka mleka staje się symbolem ludzi z pasją.

 

Agnieszka Radwańska znana na całym świecie polska tenisistka z radością przyjęła możliwość wzięcia udziału w nowej odsłonie kampanii „Pij mleko! Będziesz Wielki” i tym samym tenis stał się kolejną dyscypliną sportu prezentowaną w kampanii „Pij mleko! będziesz Wielki”. W tym roku to właśnie Radwańska będzie zachęcała dzieci do picia mleka, a rodziców do dbania o zdrowie swoich pociech.

- Do grona wspaniałych sportowców wspierających tak ważną ideę jaką jest walka z osteoporozą oraz zmiana nawyków żywieniowych u dzieci, dołączyła znakomita polska tenisistka - Agnieszka Radwańska. Mam nadzieję, że jej udział w kampanii przyczyni się do jeszcze lepszej edukacji dotyczącej picia mleka i jego walorów zdrowotnych – mówi Paweł Kowalewski, Prezes Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA.

Idea stworzenia kampanii „Pij mleko! będziesz Wielki” powstała w odpowiedzi na społeczny problem jakim jest w osteoporoza oraz rosnący spadek spożycia mleka przez najmłodszych. Kampania jest elementem programu Marketing dla Przyszłości, stworzonego i realizowanego przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA w Polsce.

Za kreację i realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Communication Unlimited, która od początku współpracuje przy tym projekcie.

W dotychczasowych edycjach programu do picia mleka zachęcali: artyści (Kayah, Bogusław Linda), postacie fikcyjne (Shrek, Superman) i sportowcy (Krzysztof Hołowczyc, Jagna Marczułajtis, Katarzyna Skowrońska – Dolata, Piotr Gruszka, Sebastian Świderski, Otylia Jędrzejczak, Paweł Korzeniowski oraz Marcin Gortat).