Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Lider branży w internecie dzięki współpracy z WEBVIP

WEBVIP E-marketing Agency

WEBVIP E-marketing Agency


Kategorie:
Pozostałe realizacje wykonawcy
KategoriaKreowanie wizerunku, marki
Cena -
Klient -
Min. zamówienie -
Czas realizacji -


DAFI – PRODUCENT URZĄDZEŃ FILTRUJĄCYCH WODĘ

Jakość i innowacja to wartości, które towarzyszą marce DAFI od początku istnienia. DAFI działa na rynku ponad 30 lat. To pierwsza i jedyna polska marka, która każdego roku produkuje kilkanaście milionów produktów: filtrów do wody, dzbanków i butelek filtrujących wodę oraz pojemników próżniowych. W 2013r. zarząd marki DAFI podjął decyzję o nawiązaniu współpracy z firmą, która profesjonalnie przeszkoli ich pracowników IT z marketingu internetowego, a jednocześnie będzie zaufanym partnerem w zakresie świadczenia wysokiej jakości kampanii e-marketingowych.


Strategia

Nasza współpraca z marką DAFI rozpoczęła się od innowacyjnego szkolenia e-marketingowego dla pracowników z działu IT. Na szkoleniu wskazaliśmy DAFI, jakie kanały reklamy internetowej będą najskuteczniejsze dla ich marki i na co przede wszystkim powinni zwracać uwagę podczas współpracy z agencjami e-marketingowymi. W kolejnym kroku przeprowadziliśmy profesjonalne badanie wcześniejszych kampanii w sieci i zaprezentowaliśmy nasze projekty kampanii e-marketingowych dla DAFI. Jednocześnie od lipca 2013r. rozpoczęliśmy naszą kilkuletnią współpracę w zakresie kompleksowej obsługi kampanii reklamowych w internecie dla tej marki: od pozycjonowania stron WWW przez kampanie linków sponsorowanych Google Ads, kampanie reklamowe na Facebooku i kampanie Google Shopping po kampanie remarketingowe oraz kampanie wideo na YouTube.


Rezultaty

Podczas szkolenia e-marketingowego nasi trenerzy wykazali się ogromną wiedzą i doświadczeniem w zakresie najnowocześniejszych kanałów reklamy internetowej. Profesjonalne badanie wcześniejszych kampanii w sieci wykazało wiele istotnych braków i nieprawidłowości, a projekt nowych kampanii był precyzyjny i zgodny z trendami skutecznego e-marketingu. W wyniku naszych działań marka DAFI stała się liderem w wyszukiwarce internetowej Google, w mediach społecznościowych oraz na YouTube. O 180% wzrosły odwiedziny stron internetowych DAFI, a przychody e-sklepu DAFI zwiększyły się kilkukrotnie. Wyjątkowo efektywna pod kątem sprzedażowym okazała się kampania Google Shopping z rewelacyjnym współczynnikiem konwersji, a pod kątem wizerunkowym – kampania reklamowa na YouTube, która wygenerowała ponad 3 300 000 obejrzeń spotów reklamowych przy koszcie 2gr. za obejrzenie.