Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Kampanie z wykorzystaniem machine learning promujące markę na dużą skalę

WEBVIP E-marketing Agency

WEBVIP E-marketing Agency


Kategorie:
Pozostałe realizacje wykonawcy
KategoriaKreowanie wizerunku, marki
Cena -
KlientBabyono
Min. zamówienie -
Czas realizacji -


Babyono – producent artykułów i zabawek dla dzieci i niemowląt

Babyono to jeden z największych polskich producentów akcesoriów dla dzieci i kobiet w ciąży. Produkty tej marki zdobyły liczne nagrody i wyróżnienia oraz uznanie rodziców w plebiscytach organizowanych przez specjalistyczne miesięczniki, m.in.: "Mam Dziecko", "Dziecko", "Rodzice". W 2022r. marka Babyono otrzymała Złoty Laur klienta 2022 w kategorii najwyższa jakość produktów - akcesoria dla niemowląt


Strategia

Celem strategicznym internetowych kampanii dla Babyono było zwiększenie świadomości marki wśród kobiet w ciąży oraz mam niemowlaków i małych dzieci. Mając na uwadze ten cel przygotowaliśmy dziesiątki zasobów, z których powstały tysiące kombinacji kreatywnych reklam. Zaawansowany algorytm tworzy z nich banery reklamowe idealnie dopasowane do zachowań, preferencji oraz zainteresowań grupy docelowej. Wszystko to celem dobrania odpowiedniej kombinacji grafiki, tekstu oraz wideo i wyświetlania reklamy, którą lubią targetowani odbiorcy. Potencjał uczenia maszynowego był wykorzystywany także w obszarze wyboru miejsca wyświetlenia reklamy, które dopasowywaliśmy real time do preferencji potencjalnych Klientek marki. W ramach kampanii Performance Max mamy do wyboru wiele popularnych miejsc takich jak: wyszukiwarka Google, YouTube, GMail, aplikacje oraz popularne portale internetowe w ramach sieci reklamowej Google Display Network.


Rezultaty

Kampanie Performance Max zarządzane przez naszych specjalistów sprawiły, że marka Babyono zyskała szeroki dostęp do kobiet ze swojej grupy docelowej. Reklamy internetowe mocno zapadły w pamięć użytkowniczek, a firma zwiększyła swoją popularność na rynku. Efekty te są bezpośrednio widoczne w statystykach odwiedzalności strony babyono.com w postaci wzrostu jakościowych wizyt na stronie. Średni czas trwania wizyt z kampanii Google Ads wzrósł o 175%, natomiast głębokość wizyt wzrosła o 65%. Zaawansowane profilowanie użytkowniczek zapewniło oszczędność budżetu przy jednoczesnym zrealizowaniu celu jakim były duży zasięg i promocja produktów marki. Pozytywne skojarzenia, zbudowane dzięki skutecznej kampanii zasięgowej, mają bezpośredni wpływ na wybór produktów Babyono w sklepach stacjonarnych, a dodatkową wartością dodaną kampanii jest także zauważalny wzrost sprzedaży online.