Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Działania marketingowe dla BIG STAR Limited sp. z o.o.

Pozostałe realizacje wykonawcy
KategoriaKreowanie wizerunku
Cena -
KlientBIG STAR Limited sp. z o.o.
Min. zamówienie -
Czas realizacji -


BIG STAR Limited sp. z o.o. to jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich firm odzieżowych. Jej historia rozpoczęła się w 1990 roku i trwa już ponad 30 lat. Centrala firmy znajduje się w Kaliszu. BIG STAR jest najbardziej znany ze swoich modnych produktów z denimu – przede wszystkim jeansów. Oprócz nich, w ofercie znajdują się również ubrania oraz dodatki damskie, męskie i od niedawna również dziecięce. Firma prowadzi sprzedaż internetową oraz stacjonarną w salonach zlokalizowanych głównie w centrach handlowych i obiektach usługowych.



ZAKRES DZIAŁAŃ

Podjęliśmy szerokie działania marketingowe, które bezpośrednio lub pośrednio wpływają na wizerunek, określoną rozpoznawalność marki i przychody w kanałach online i offline, w tym:

  1. Kampanie Google Ads (Sieć Wyszukiwania – Linki Sponsorowane, DSA, RLSA, Sieć Reklamowa, Kampanie Produktowe, Dynamiczny Remarketing, Discovery, Gmail i YouTube)
  2. Kampanie Facebook Ads (wraz z Instagram, Messenger, Audience Network).
  3. Social media: prowadzenie komunikacji i obsługa społeczności marki na Facebooku i Instagramie.
  4. SEO i Content Marketing: dobór słów kluczowych, opracowanie strategii i działania link-building, tworzenie i publikacja tekstów sponsorowanych, tworzenie opisów do kategorii, tekstów na blog i opisów produktowych.
  5. Analityka internetowa z wykorzystaniem narzędzi Google Tag Manager, Google Analytics, HotJar, na podstawie których rekomendowaliśmy zmiany i optymalizowaliśmy działania reklamowe. 
  6. E-mail marketing: tworzenie kreatywnych treści i wysyłka newsletterów.
  7. Bieżący consulting.



CELE WSPÓŁPRACY

  1. Wykorzystanie pełnego potencjału dostępnych narzędzi reklamowych Google Ads i Facebook Ads z celem na osiągnięcie założonych planów sprzedażowych (w ramach budżetu reklamowego).
  2. Pozycjonowanie na konwertujące słowa kluczowe w wyszukiwarkach internetowych. 
  3. Wzrost rozpoznawalności marki we wspólnie wybranej grupie docelowej. 
  4. Rekomendacja działań, które pozytywnie wpłyną na user experience sklepu internetowego bigstar.pl.
  5. Zaangażowanie społeczności wokół profili marki na Facebooku i Instagramie. Pozyskanie nowych fanów i obserwatorów.
  6. Tworzenie contentu spójnego z polityką marki.



KANAŁY KOMUNIKACJI Z KLIENTEM

  1. Bieżąca komunikacja realizowana przez Slack, e-mail i telefon.
  2. Spotkania w siedzibie firmy oraz wideokonferencje przez Google Meet.



DZIAŁANIA PODEJMOWANE PODCZAS WSPÓŁPRACY

  1. Zbudowaliśmy skuteczny lejek marketingowy w modelu AIDA wykorzystujący kampanie traffic, performance i wizerunkowe.
  2. Zrealizowaliśmy ponad 150 różnych akcji reklamowych (Google Ads, Facebook Ads, e-mail i push).
  3. Do każdej nowej kolekcji przygotowywaliśmy dedykowany plan marketingowy z uwzględnieniem cyklu życia produktu (wejście produktów do sprzedaży, budowanie jej rozpoznawalności, remarketing, promocje i wyprzedaże).
  4. Stworzyliśmy niemal 300 tekstów kategorii sklepu www, ponad 100 artykułów na blog i ponad 4 tys. opisów produktowych.
  5. Regularnie analizowaliśmy i dobieraliśmy słowa kluczowe do działań SEO oraz prowadziliśmy kampanie link-buildingowe.
  6. Rozpoczęliśmy regularną komunikację e-mailingową  do odbiorców newslettera.
  7. Wysyłaliśmy powiadomienia PUSH ze strony sklepu internetowego informujące o nowych kolekcjach, akcjach specjalnych i wyprzedażach.
  8. Tworzyliśmy i dodawaliśmy angażujące posty na profile w mediach społecznościowych oraz obsługiwaliśmy je 7 dni w tygodniu prowadząc rozmowy z fanami marki.
  9. Prowadziliśmy bieżący consulting i wsparcie działu marketingu oraz zarządu firmy.

https://spaceads.digital/pl/blog/success-stories/bigstar-pl-big-star-limited-sp-z-o-o/