Podpowiedzi dla słowa druk:

Jesteś tutaj: Strona główna > Katalog firm > Mediasplit Sp. z o.o. > ZJAZD REKLAMY 2017

Mediasplit Sp. z o.o.

Wykonawca
(0)

 

Wyślij zapytanie ofertowe

Mediasplit Sp. z o.o.

* Kontaktując się z tym kontrahentem, powołaj się na serwis reklama.pl

Podaj swoje dane kontaktowe

ZJAZD REKLAMY 2017

Kategoria:
organizacja imprez
Cena:
 
Klient:
Polsat Media, New Age Media, Media Impact Polska, NBCUniversal
Min. zamówienie:
 
Czas realizacji:
 
Pozostałe realizacje wykonawcy

W dniach 9 – 12 marca po pięcioletniej przerwie w Zakopanem, odbyła się 12 edycja Zjazdu Reklamy. Impreza integrująca środowisko reklamowców przyciągnęła ponad 300 uczestników. Organizatorem wydarzenia była agencja Mediasplit, twórcami właściciele agencji reklamowej Tuba Uds./N.: Kuba Furmaniak i Mirek Gawlik.

Zjazd Reklamy to unikalna impreza na rodzimym rynku reklamowym, która opiera się o dwa fundamenty – sport
i zabawę. Tutaj nie ma konkursów dotyczących strategii marketingowej, kreacji, czy planowania mediów. To impreza, która ma na celu integrację osób zawodowo związanych z komunikacją marketingową – mówi Marek Szafarz, managing partner Mediasplit, organizator Zjazdu Reklamy 2017.

Tegoroczny Zjazd Reklamy cieszył się dużym zainteresowaniem branży. Wśród uczestników znaleźli się przedstawiciele reklamodawców bezpośrednich, domów mediowych, agencji reklamowych, mediów oraz organizacji branżowych z rynku. W ciągu dwóch dni odbyły się rywalizacje sportowe, w szczególności:
1. 10 marca 2017: zawody w slalomie narciarskim, w którym wzięło udział 74 osoby. Wśród kobiet w kategorii narciarskiej pierwsze miejsce zdobyła Katarzyna Sobolewska, a w kategorii snowboard – Karolina Dobrzyńska. W klasyfikacji mistrzowskiej kobiet pierwsze miejsce przypadło Agacie Ambroziewicz. W zawodach mężczyzn w kategorii narciarskiej najlepszy okazał się Jakub Furmaniak, w kategorii snowboard zwyciężył Jan Bartnik, a tytuł mistrza wśród mężczyzn trafił do Artura Malinowskiego.
2. 11 marca 2017: Zjazd Kreatywny pod hasłem #nareszciedobrazmiana. Zjazdy 7 grup oceniało Jury w składzie Karolina Szostak (Polsat Media), Jakub Dmitrowski (New Age Media), Kamil Durczok (Silesion), Łukasz Grass i Roman Młodkowski (Business Insider Polska), Paweł Tyszkiewicz (Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR) pod przewodnictwem Jakuba Furmaniaka. W tej rywalizacji po raz pierwszy historii zjazdów pierwsze miejsce ex aequo przypadło: drużynie TVN i Grupie Net Sprint. Drugie miejsce zajęła drużyna 4FUN, a trzecie Polsat Media.

Za oprawę wieczornej imprezy 10 marca odpowiadał Partner - 4FUN, zaś sponsorem głównej Gali Zjazdu Reklamy
11 marca był kanał E! Entertainment.

Partnerami strategicznymi wydarzenia były Polsat Media, New Age Media, Media Impact Polska.

Zjazd Reklamy przyciągnął do współpracy także wielu Partnerów, tj. SAR Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej, IGUANA GROUP i Rossignol, KUKBUK, Kompania Piwowarska, CEDC, NBCUniversal, AdPrime – odpowiedzialny
za promocje wydarzenia na nośnikach mobilnych, VES (Grupa TRIAS) – który odpowiadał za oprawę multimedialną
i oświetlenie. To dzięki ich wiedzy technologicznej oraz pokładom kreatywności Zjazd Reklamy 2017 zyskał zupełnie nową oprawę poprzez niepowtarzalne efekty wizualne. VES od ponad 20 lat realizuje najbardziej złożone technologicznie wydarzenia w Polsce jak i poza granicami kraju.
Patronami medialnymi wydarzenia byli: Business Insider Polska, magazyn Press, Silesion oraz radio Kampus.

Masz konto na facebook.com?
Zaloguj się za pomocą Facebook Connect.

Czy zamknąć formularz dodawania firmy?

Wybierz opcję TAK, jeżeli chcesz zamknąć formualrz dodawania firmy - dane z formularza zostaną utracone.
Wybierz opcję NIE, jeżeli chcesz kontynuować!

Reklama.pl
O nas
Oferta
Partnerzy
Kontakt
Usługi dla wykonawców
Wykup dostęp do zleceń
Statystyki
Współpraca
Załóż darmowe konto
Usługi dla zleceniodawców
Zlecenia reklamowe
Do pobrania
Regulamin portalu
Polityka prywatności
Prezentacja portalu
Oferta reklamy
Pomoc
FAQ
Film o Reklama.pl
Wersja Mobilna
Info
info@reklama.pl