Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Wyniki pierwszego konkursu TEN by Fotolia 3

Wyniki pierwszego konkursu TEN by Fotolia 3
2014-04-08

Trzeci sezon Kolekcji TEN by Fotolia zmienił formułę, w ramach której po każdej pracy TEN ogłoszony zostaje konkurs na najlepsze zdjęcie oraz grafikę zainspirowaną oryginalnym projektem. Pierwszy konkurs zwyciężył Paweł Szenher z Polski w kategorii fotograficznej oraz David Gonzales z Dominikany w kategorii graficznej.

Marcowy konkurs, który był pierwszym z pięciu zaplanowanych w tej edycji kampanii, został rozstrzygnięty. Duża ilość zgłoszonych prac, zarówno w kategorii fotograficznej, jak i graficznej świadczy o tym, że wyzwanie i nowa formuła spodobały się międzynarodowej społeczności TEN. Projektanci graficzni zostali poproszeni o stworzenie pliku .PSD na temat, który w oryginalnym projekcie zainspirował Mike’a Campau, czyli „Woman in the future”. Przed fotografami postawiono natomiast zadanie zrobienia zdjęcia w oparciu o technikę malowania światłem (light painting) autorstwa Erica Paré, którą wykorzystał w projekcie TEN i szczegółowo wytłumaczył w specjalnym wideo making-of.

Jury konkursowe, jak zawsze, było pod ogromnym wrażeniem wysokiego poziomu talentu, który widać w nadesłanych pracach i miało trudne zadanie wyboru jedynie dwóch zwycięzców.

Gratulacje dla Davida Gonzalesa, którego plik .PSD wygrał w konkursie graficznym oraz Pawła Szenhera, który zdobywa nagrodę w konkursie fotograficznym.

David Gonzales wygrywa te wspaniałe nagrody ufundowane przez naszych partnerów, w tym:

- 1 x tablet Wacom Intuos Pro M

- 1 x 3-miesięczna subskrypcja Adobe Creative Cloud

- 1 x drukarka Roland VersaStudio BN-20

- 1 voucher Exaprint o wartości 200 €

- 1 x szablon Template Monster (pojedyncza licencja) + dedykowane usługi o wartości 300$

- 1 x roczny abonament Fotolia (25 pobrań miesięcznie)

Paweł Szenher zdobywa ten rewelacyjny zestaw nagród:

- 1 x 3-miesięczna subskrypcja Adobe Creative Cloud

- 1 reflektor Westcott 43 "Octogonal Apollo Orb

- 1 voucher Exaprint o wartości 200 €

- 300 kredytów Fotolia do wykorzystania na Fotolia.com

Dziękujemy wszystkim, którzy zgłosili do konkursu swoje prace i zdjęcia. Jeśli komuś nie udało się wziąć udziału w tym konkursie, bank zdjęć Fotolia informuje, że kolejny kreatywny konkurs startuje już 12 maja!

Więcej informacji o kampanii oraz konkursie można znaleźć na Facebooku oraz stronie www.tenbyfotolia.com

O projekcie TEN Fotolia

Kolekcja TEN to edukacyjna inicjatywa, która powstała przy współpracy Fotolii z dwoma wspólnotami graficznymi – Wisibility i Amkashop. Przez kolejnych 10 miesięcy użytkownicy internetu mogą pobrać za darmo, przez 24 godziny od momentu publikacji, plik .PSD z pracą jednego z 10 światowej sławy artystów cyfrowych, które powstały na bazie zdjęć z Fotolii. Użytkownicy internetu w każdym kolejnym miesiącu trwania projektu będą mieli dostęp do pliku .PSD, w którym będzie można zobaczyć wszystkie warstwy i wykorzystane techniki. Projekt TEN wspierają międzynarodowi partnerzy Adobe i Wacom, a także lokalni Wilogo, EIZO oraz Eduweb.pl.

***

Informacje dodatkowe o banku zdjęć Fotolia

Fotolia, wiodący w Europie bank zdjęć typu microstock, z siedzibą w Nowym Yorku, dostarcza swoje usługi dla klientów 23 krajów i regionów, w 15 różnych językach. Posiadając w swoich zasobach wybór ponad 27 milionów obrazów cyfrowych i klipów wideo, Fotolia oferuje jedną z największych na świecie baz obrazów cyfrowych wysokiej jakości. Ponad 4.7 miliona osób wybiera serwis Fotolia jako źródło zdjęć, ilustracji, grafik wektorowych i wideo HD royalty-free w przystępnej cenie. Wraz
z pojawieniem się Kolekcji Infinite, Fotolia stała się pierwszym ogólnoświatowym microstockiem oferującym obrazy pochodzące od profesjonalnych agencji,jak i artystów niezależnych. Przywództwo serwisu Fotolia w sektorze obrazów cyfrowych jest rozpoznawalne poprzez szeroką współpracę, m.in. z Associated Press.

Dołącz do serwisu Fotolia na Facebooku i Twitterze.

Kontakt dla mediów w Polsce:

Beata Jaroszewska

Dyrektor Operacyjny Fotolia

beata@fotolia.com

Tel. +48 22 389 70 52

Agencja PR:

Karolina Szaflarska

karolina.szaflarska@globalbrand.pl

Tel. + 48 22 428 27 82