Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Wrześniowy konkurs Kolekcji TEN by Fotolia

Wrześniowy konkurs Kolekcji TEN by Fotolia
2014-09-12

Bank zdjęć Fotolia ogłasza czwarty międzynarodowy konkurs zainspirowany wrześniowym projektem Kolekcji TEN. Fotografowie i graficy mogą zmierzyć się z twórcami czwartej pracy TEN by Fotolia „Energy of Life” – Mikelem Muruzabalem i Christophem Huetem. Konkurs trwa do 30 września.

Dziś wystartował wrześniowy kreatywny konkurs Kolekcji TEN by Fotolia. W trzecim sezonie Kampanii, serwis Fotolia do konkursu zaprasza grafików oraz fotografów z całego świata, bez względu na to czy są amatorami, czy też zajmują się profesjonalnie grafiką lub fotografią. Chętni będą musieli zmierzyć się z tematem „Individuality in the Future” oraz oryginalnym projektem, czyli wrześniową pracą „Energy of Life” autorstwa hiszpańskiego fotografa Mikela Muruzabala oraz francuskiego artysty cyfrowego Christophe’a Hueta. Konkurs, trwający do 30 września, jest dostępny w specjalnej aplikacji na profilu TEN na Facebooku oraz jest podzielony na dwie kategorie – fotograficzną oraz graficzną.

Konkurs Fotograficzny

Zrób zdjęcie wykorzystując techniki fotografa Mikela Muruzabala, którego tematem przewodnim będzie „Individuality in the Future”. W pracy zainspiruj się poradami Mikela, dostępnymi w wideo making-of. Uwaga: obraz musi być w formacie .JPEG (rozdzielczość 2000 x 1414 px), a fotomontaże nie będą przyjmowane.

Nagrody:

- 1 x 3-miesięczna subskrypcja Adobe Creative Cloud

- 1 reflektor Westcott 43 "Octogonal Apollo Orb

- 1 voucher Exaprint o wartości 200 €

- 300 kredytów Fotolia do wykorzystania na Fotolia.com

Konkurs Graficzny

Podejmij wyzwanie Christophe’a Hueta i stwórz plik .PSD (rozdzielczość 2000 x 1414 px) również oparty na temacie „Individuality in the Future”. Graficzne wskazówki Christophe’a znajdziesz w wideo making-of.

Nagrody:

- 1 x tablet Wacom Intuos Pro M

- 1 x 3-miesięczna subskrypcja Adobe Creative Cloud

- 1 x drukarka Roland VersaStudio BN-20

- 1 voucher Exaprint o wartości 200 €

- 1 x szablon Template Monster (pojedyncza licencja) + dedykowane usługi o wartości 300$

- 1 x roczny abonament Fotolia (25 pobrań miesięcznie)

Konkurs trwa od 12 do 30 września. Zwycięzcy zostaną wyłonieni przez jury składające się z artystów oryginalnych prac TEN, członków zespołów Fotolia oraz Wisibility. Wyniki zostaną ogłoszone 10 października 2014 r.

Więcej informacji o konkursie można znaleźć na Facebooku oraz stronie www.tenbyfotolia.com

O projekcie TEN Fotolia

Kolekcja TEN to edukacyjna inicjatywa, która powstała przy współpracy Fotolii z dwoma wspólnotami graficznymi – Wisibility i Amkashop. Przez kolejnych 10 miesięcy użytkownicy internetu mogą pobrać za darmo, przez 24 godziny od momentu publikacji, plik .PSD z pracą jednego z 10 światowej sławy artystów cyfrowych, które powstały na bazie zdjęć z Fotolii. Użytkownicy internetu w każdym kolejnym miesiącu trwania projektu będą mieli dostęp do pliku .PSD, w którym będzie można zobaczyć wszystkie warstwy i wykorzystane techniki. Projekt TEN wspierają międzynarodowi partnerzy Adobe i Wacom, a także lokalni Wilogo, EIZO oraz Eduweb.pl.

***

Informacje dodatkowe o banku zdjęć Fotolia

Fotolia, wiodący w Europie bank zdjęć typu microstock, z siedzibą w Nowym Yorku, dostarcza swoje usługi dla klientów 23 krajów i regionów, w 15 różnych językach. Posiadając w swoich zasobach wybór ponad 30 milionów obrazów cyfrowych i klipów wideo, Fotolia oferuje jedną z największych na świecie baz obrazów cyfrowych wysokiej jakości. Ponad 5 milionów osób wybiera serwis Fotolia jako źródło zdjęć, ilustracji, grafik wektorowych i wideo HD royalty-free w przystępnej cenie. Wraz
z pojawieniem się Kolekcji Infinite, Fotolia stała się pierwszym ogólnoświatowym microstockiem oferującym obrazy pochodzące od profesjonalnych agencji,jak i artystów niezależnych. Przywództwo serwisu Fotolia w sektorze obrazów cyfrowych jest rozpoznawalne poprzez szeroką współpracę, m.in. z Associated Press.

Dołącz do serwisu Fotolia na Facebooku i Twitterze.

Kontakt dla mediów w Polsce:

Beata Jaroszewska

Dyrektor Operacyjny Fotolia

press_pl@fotolia.com

Tel. +48 22 389 70 52

Agencja PR:

Karolina Szaflarska

karolina.szaflarska@globalbrand.pl

Tel. + 48 22 428 27 82