Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Reklama360 - Międzynarodowe Targi Reklamy i Poligrafii Reklamowej

Reklama360 - Międzynarodowe Targi Reklamy i Poligrafii Reklamowej
2014-06-05

Za nami pierwsza edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Poligrafii  Reklamowej - Reklama360 podczas, której swoją ofertę produktową i handlową zaprezentowało ponad 60 polskich wystawców, przedstawicieli wiodących firm z branży reklamy i poligrafii. W ciągu trzech dni trwania imprezy, tereny MTP odwiedziło blisko 3 tysiące profesjonalistów, reprezentujących agencje reklamowe i eventowe, zakłady poligraficzne, wydawnictwa, studia fotograficzne i graficzne.

 

Oko na Reklamę360

Na licznie przybyłych zwiedzających czekała cała gama nowoczesnych maszyn i urządzeń dedykowanych branży poligraficznej i wydawniczej.  Swoją ofertę zaprezentowało także wiele firm zajmujących się szeroko pojętą komunikacją wizualną, a także producenci i eksporterzy gadżetów i upominków reklamowych. Osobną grupę stanowili wydawcy i portale internetowe. Ta wielość ekspozycji sprzyjała wymianie doświadczeń i spostrzeżeń, co było przyczynkiem do biznesowych rozmów. Każda przestrzeń wystawiennicza, przyciągała uwagę swoją aranżacją i możliwością testowania produktów. Każdy kto chciał, przy pomocy giętarki 3D mógł wyciąć przestrzenne litery, metodą sitodruku wykonać nadruk na koszulce, wyhaftować logo czy zaprojektować swoją pieczątkę.

 

Marketing wspierany technologią

Poza wystawą produktów przygotowaliśmy przestrzeń na kształt starożytnego forum – miejsca prezentacji myśli, poglądów i prowadzenia ciekawych dyskusji. Strefę tą nazwaliśmy Kreatywną Areną i udostępniliśmy ją tym, których dokonania w świecie mediów i reklamy, a także innowacyjne podejście do kreacji i produktu, mogą być inspiracją i motorem działania dla innych. Pierwszą edycję Areny zatytułowaliśmy „Marketing wspierany technologią”, a zaproszeni goście przygotowali prezentacje i pokazy poświęcone zagadnieniom wykorzystującym najnowsze osiągnięcia techniki, które wkraczają w pole działań marketingowych. Miłośnicy nowinek technicznych, mogli uczestniczyć w warsztatach i wykładach poświęconych technologii druku 3D i reklamie mobilnej; Internetowi tubylcy mogli posłuchać wykładu na temat optymalizacji działań marketingowych na portalach społecznościowych, a zwolennicy stacjonarnych ekspozycji mogli poznać najnowsze trendy w Visual Merchandisingu. Uzasadnieniem adekwatności wyboru tematu dla pierwszej edycji Kreatywnej Areny, mogą być słowa jednego z prelegentów, Ivana Hernandes, Digital Strategy and Development Direktor at Walk Group, który powiedział, że: Skończył się czas reklamy masowej. Dzięki technologii, mamy możliwość bezpośredniego dotarcia do konkretnego odbiorcy. Mając taką możliwość, musimy nauczyć się z niej korzystać, by nasze działanie przyniosły wymierne korzyści.

 

Nagrody, nagrody

Ekspozycja targowa, to nie tylko miejsce biznesowych kontaktów i zawierania lukratywnych kontraktów, ale przede wszystkim obszar, w którym budowany jest wizerunek firmy. Dlatego podczas targów Reklama360 nie mogło zabraknąć konkursu na najlepiej zaaranżowaną przestrzeń wystawienniczą. Acanthus Aureus, to wyróżnienie przyznawane przez Międzynarodowe Targi Poznańskie firmą, które najlepiej rozumieją i realizują strategie marketingowe. Laureatami pierwszej edycji targów Reklama360, zostały: Adsystem Sp. z o.o. z Kobierzyc i Viperprint Sp. z o.o. z Częstochowy. Międzynarodowe Targi Poznańskie doceniły również innowacyjność i wysoką jakość produktów prezentowanych podczas targów, przyznając cztery Złote Medale firmą: Color Group s.j. z Chorzowa, Colop Polska z Bytomia, Kento s.c. Obsługa Agencji Reklamowych z Krakowa oraz Plotserwis sp.j  z Opola.

 

Do zobaczenia za rok.

 

Organizatorzy targów Reklama360:
Międzynarodowe Targi Poznańskie Sp. z o.o.
Mediarun
Omni3D

 

Kontakt do mediów:
Karolina Bartołd-Michalak
tel. 061 869 22 60
e-mail: karolina.bartold-michalak@mtp.pl

www.reklama360.eu