Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Nowa formuła, duża frekwencja uczestników - Wieczór Branżowy dla Członków PIAP 2014 zakończony SUKCESEM

Nowa formuła, duża frekwencja uczestników - Wieczór Branżowy dla Członków PIAP 2014 zakończony SUKCESEM
2014-02-18

Polska Izba Artykułów Promocyjnych  po raz czwarty była organizatorem Wieczoru Branżowego dla Członków PIAP, który stał się doskonałą okazją do spotkań i rozmów biznesowych pomiędzy dostawcami i agencjami reklamowymi zrzeszonymi w Izbie. Frekwencja uczestników zaskoczyła organizatorów a nowa formuła spotkania stała się idealnym rozwiązaniem umożliwiającym integrację firm Członkowskich PIAP. Wieczór Branżowy PIAP odbył się 6.02.2014 w warszawskiej Restauracji Duchnicka Wine&Food. Gospodarzami wydarzenia były firmy: Polska Izba Artykułów Promocyjnych, Axpol Trading Sp.z o.o. Sp.K, Europapier-Impap Sp.z o.o., Inspirion Polska Sp.z o.o., CiTRON BTL Magdalena Owczarska, Jaguar Tomasz Chwiłowicz, Texet Poland Sp.z o.o. ,United Brands Poland Sp z o.o., RITF advnet Polska Sp.z o.o. oraz Brandfathers & Sons Sp.z o.o.

Pomysł wieczoru branżowego dla Członków PIAP powstał w ubiegłym roku, do tej pory organizowane były eventy PIAP, jednak o zupełnie innym charakterze. Zaproponowana przez nas formuła miała na celu spotkanie w miłej, eleganckiej acz lekko biznesowej atmosferze. Zależało nam na stworzeniu eventu sprzyjającego rozmowom  i wzajemnemu poznaniu się. Dlatego też istotny był dobór miejsca oraz menu. Z informacji jakie do mnie dotarły formuła eventu przypadła do gustu Członkom Izby, a miłe słowa niewątpliwie satysfakcjonują i motywują do organizacji tego typu spotkań w przyszłości – mówi Magda Owczarska Wiceprezes PIAP, organizator wieczoru .

 

Podczas wydarzenia odbyła się uroczysta Gala PIAP w trakcie, której Zarząd Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych wręczył statuetki z okazji okrągłych Jubileuszy firm Członkowskich 2013/2014 oraz złożył gratulacje i życzenia dalszych sukcesów wszystkim Jubilatom PIAP. Jubileusze 2013 świętowały firmy: Agencja Reklamowa Good Gift, Trober Polska, Macma Polska Sp.z o.o., Spark Promotions Sp.z o.o., Artystik Poland Group Sp. z o.o., AWIH Zbigniew Zieliński, Lizard Leszek Różycki, Polski Drukarz Sp.z o.o. oraz Jubilaci PIAP 2014: BTL Forms, Axa-Trading Paulina Kurkowska, Agencja Reklamowa INSPIRACJE Monika Kargol, CiTRON, AMC Group, Mid Ocean Brands Polska Sp. z o.o., OOH magazine, Gift Star Piotr Zieliński, Prime Line s.c., Poligraf, Stylweiss s.c., Avant Fabryka Porcelitu, Quo Vadis Polonia Sp.z o.o., PPH WAZA s.c..

Po raz pierwszy w historii organizacji Zarząd Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych nagrodził firmę Członkowską, która otrzymała największą liczbę pozytywnych komentarzy w Programie Gwiazdy PIAP – statuetkę i Gwiazdę PIAP 2013 otrzymała firma Texet Poland Sp.z o.o.. Gwiazdy PIAP* to lista najbardziej prestiżowych, najbardziej wiarygodnych i godnych zaufania firm PIAP w branży artykułów promocyjnych. Firmy, które w biznesie kierują się zasadami Fair Play. Więcej informacji

 

 

Podczas uroczystej Gali PIAP Prezes Iwona Dulińska zachęcała uczestników spotkania do zgłaszania kandydatur do Nagrody im. Aleksandra Gościniaka . Zarząd Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych końcem ubiegłego roku powołał Kapitułę i Nagrodę im. Aleksandra Gościniaka, która ma na celu wyłonienie i wyróżnienie osób wyjątkowych z branży wyróżniających się swoją osobowością, wyjątkowymi cechami charakteru, kształtujących właściwe postawy biznesowe. Więcej informacji

Po części oficjalnej wieczoru przyszedł czas na  rozmowy kuluarowe i integrację Członków Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych. Goście mieli również okazję uczestniczyć w świetnym pokazie barmańskim uczestników Programu Mam Talent – Flair Brothers . Pozytywne recenzje i oceny  uczestników Wieczoru Branżowego PIAP 2014 przerosły oczekiwania organizatorów. Zarząd Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych zamierza w przyszłości kontynuować tradycję i organizować tego typu spotkania dla Członków Izby.

FOTORELACJA Z WIECZORU BRANŻOWEGO PIAP 2014

Recenzje uczestników Wieczoru Branżowego dla Członków PIAP 2014:

Wieczór Branżowy dla Członków PIAP to doskonały pomysł. Można pogłębić istniejące i nawiązać nowe relacje z członkami Izby, wysłuchać komentarzy i opinii o aktualnych wydarzeniach w branży i skomentować sytuację na rynku. Cenne jest też spotkanie z władzami PIAP-u. Dla nas tym bardziej znaczące, że członkiem Izby jesteśmy od roku. Sama organizacja również na najwyższym poziomie, bardzo dobrze wybrane miejsce, idealne proporcje części oficjalnej i rozmów kuluarowych, nie zabrakło również chwili rozrywki. Gratulacje dla organizatorów, podziękowania dla sponsorów. Jeśli tylko będą możliwości i chęci, takie spotkania powinny być organizowane przy okazji obecności przedstawicieli firm członkowskich na targach czy innych wydarzeniach branżowych. Dla mnie pomysł trafiony - Wojciech Wąsowski, dyrektor zarządzający, 12M PRODUCENT MATERIAŁÓW BTL i POS

Idea spotkań branżowych realizowana przez PIAP konsoliduje środowisko i jest idealną  platformą  wymiany Informacji oraz zacieśniania relacji . Spotkanie zorganizowane przez PIAP w dniu 6-02-2014   miało bardzo profesjonalny charakter . W miłej i przyjaznej atmosferze  wręczano statuetki jubilatom 2013/2014,omawiano  nowe projekty -Gwiazdy PIAP I Nagrodę im. A. Gościniaka. Uczestnicy spotkania mieli  też okazję podziwiać  fascynujący pokaz barmański .Wybór miejsca spotkania   był dodatkowym atutem : doskonałe wina i jedzenie  oraz kameralne wnętrze. Gratulacje dla organizatorów - Joanna Warkocka BTL FORMS

Bardzo dziękuję za zaproszenie na Wieczór Branżowy dla Członków PIAP. W spotkaniu uczestniczyłam po raz drugi - za pierwszym razem jako członek, nazwijmy to " niezrzeszony" i muszę przyznać, że wówczas wieczór nie był aż tak udany, jak ostatnio. Cóż mogę dodać- wyśmienite towarzystwo, wspaniałe menu, fenomenalny pokaz barmański i uczta dla podniebienia w postaci ciasta czekoladowego, którego nie zapomnę ... Bardzo dziękuję za możliwość wymiany doświadczeń w profesjonalnym towarzystwie - dr Edyta Lisowska  Managing Director EBLIS B&L

Pomimo sporej frekwencji podczas Wieczoru Branżowego PIAP organizatorom udało się stworzyć bardzo miłą, kameralną atmosferę, sprzyjającą nawiązywaniu nowych znajomości i towarzysko-biznesowym rozmowom - Zbyszek Czulak – Preses  RITTER-PEN spółka z o.o.

 

 

Wydarzenie takie jak Wieczór Branżowy PIAP daje możliwość nawiązania nowych kontaktów biznesowych oraz zacieśnienia dotychczasowych, co dla rozwoju naszej firmy i dla mnie osobiście, jest bezcenne. Możliwość spotkania i rozmowy ze wspaniałymi osobami które są mocno zaangażowane w swoją pracę, w tak komfortowych warunkach, przy lampce dobrego wina, daje mnóstwo przyjemności i okazję do otwartej, szczerej rozmowy - Monika Witt Mount Blanc Kierownik ds. marketingu i klientów korporacyjnych

Jestem nowym członkiem PIAP-u, dlatego spotkanie było dla mnie dobrą okazją do poznania innych firm członkowskich. Atmosfera podczas całego wieczoru była przyjazna, dodatkowo statuetka jubileuszowa - świetny pomysł organizatorów. Mam nadzieję, że nawiązane kontakty podczas tego wieczoru będą owocowały przez kolejne 25 lat działalności mojej firmy".-Zenon Kijowski współwłaściciel firmy P.P.H. "WAZA" s.c.

Miły wieczór, super miejsce - świetna okazja na spotkania, rozmowy oraz integrację branży- Adam Chmielewski - Dyrektor Zarządzający EXPEN

Z wielką satysfakcją i z nieukrywaną dumą uczestniczyłem wraz z moją żoną w wieczorze branżowym PIAP. Organizacja którą tworzyłem i której sekunduje jest dzisiaj dorosłą panną na wydaniu. Poziom przygotowania spotkania oraz jej oprawa wypadł celująco, miłe wnętrze ,dobra kuchnia ,atmosfera sprawiają że warto być razem, wymieniać się doświadczeniami i uwagami o rynku ,życiu, po ludzku poplotkować. Spotkać ludzi których na co dzień można usłyszeć przez telefon. Jedną z nagród PIAP odebrała moja wychowanka z firmy BTL FORMS ,co też sprawiło mi ogromną przyjemność.10 lat tej drugiej pewnie też. PIAP organizacja zapraszana dziś na PSI posiadająca ponad 130 członków, mająca własną nagrodę ,będąca członkiem Krajowej Izby Gospodarczej jest modelowym przykładem na branżowe stowarzyszenie. Moja  chwilowa absencja na rynku sprawiła że ostrzej mogę popatrzeć na pewne sprawy. PIAP z roku na rok dojrzewa i tego typu ważne dla branży spotkania są na to dowodem .TAK TRZYMAĆ. Niech żyje przyjaźń między parasolkami i  kalendarzami ściennymi. Niech umacniają się dobre stosunki pomiędzy kubkami i ręcznikami. Niech żyją gadżety. Reklamodawcy ze wszystkich stron świata łączcie się – Zbigniew Grzeszczuk – Współzałożyciel PIAP

Polska Izba Artykułów Promocyjnych jest organizacją zrzeszającą przedsiębiorców z branży artykułów promocyjnych. Ma ona na celu reprezentowanie i dbanie o interesy tych firm. Jest organizacją konsolidującą branżę, partnerem do rozmów z decydentami kształtującymi zewnętrzne warunki funkcjonowania, organizatorami targów i mediów. Izba jest partnerem do kontaktów z podobnymi stowarzyszeniami z innych krajów. Obecnie PIAP wraz z Członkami Założycielami liczy ponad 130 Członków. Liczba ta rośnie w ostatnich miesiącach w związku z aktywizacją działań marketingowo-promocyjnych Izby.


Więcej informacji o Izbie na stronie
: www.piap-org.pl

 

Kontakt dla mediów:

Katarzyna Wojniak, biuro@piap-org.pl | tel. 791 354 426