Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Listopadowy konkurs Kolekcji TEN by Fotolia

Listopadowy konkurs Kolekcji TEN by Fotolia
2014-11-13

Bank zdjęć Fotolia ogłasza piąty międzynarodowy konkurs zainspirowany listopadowym projektem Kolekcji TEN. Fotografowie i graficy mogą zmierzyć się z twórcami ostatniej, piątej pracy TEN by Fotolia „The Future Shangri-La” autorstwa Mi-Kyung Kim i Kenichiro Tomiyasu z INEI Studio. Konkurs trwa do 30 listopada.

Wczoraj wystartował listopadowy kreatywny konkurs Kolekcji TEN by Fotolia. W trzecim sezonie Kolekcji TEN, serwis Fotolia zaprasza do konkursu grafików oraz fotografów z całego świata. Co istotne, nie ma tu znaczenia, czy są amatorami, czy też zajmują się profesjonalnie grafiką lub fotografią. Chętni będą musieli zmierzyć się z tematem „Paradise in the Future” oraz oryginalnym projektem, czyli pracą „The Future Shangri-La” autorstwa południowokoreańskiej fotografki Mi-Kyung Kim i japońskiego artysty konceptualnego Kenichiro Tomiyasu z INEI Studio. Konkurs, podzielony na dwie kategorie – fotograficzną oraz graficzną, jest dostępny w specjalnej aplikacji na profilu TEN na Facebooku i trwa do 30 listopada.


Konkurs Fotograficzny


Zrób zdjęcie wykorzystując techniki fotografki Mi-Kyung Kim, którego tematem przewodnim będzie „Paradise in the Future”. W pracy zainspiruj się poradami Mi-Kyung, dostępnymi w wideo making-of. Uwaga: obraz musi być w formacie .JPEG (rozdzielczość 2000 x 1414 px) i nie może być fotomontażem.
Nagrody:
- 1 x 3-miesięczna subskrypcja Adobe Creative Cloud
- 1 reflektor Westcott 43" Octogonal Apollo Orb
- 1 voucher Exaprint o wartości 200 €
- 300 kredytów Fotolia do wykorzystania na Fotolia.com


Konkurs Graficzny


Podejmij wyzwanie Kenichiro Tomiyasu i stwórz plik .PSD (rozdzielczość 2000 x 1414 px) również oparty na temacie „Paradise in the Future”. Graficzne wskazówki Kenichiro znajdziesz w wideo making-of.
Nagrody:
- 1 x tablet Wacom Intuos Pro M
- 1 x 3-miesięczna subskrypcja Adobe Creative Cloud
- 1 x drukarka Roland VersaStudio BN-20
- 1 voucher Exaprint o wartości 200 €
- 1 x szablon Template Monster (pojedyncza licencja) + dedykowane usługi o wartości 300$
- 1 x roczny abonament Fotolia (25 pobrań miesięcznie)
Konkurs trwa od 12 do 30 listopada. Zwycięzcy zostaną wyłonieni przez jury składające się z artystów oryginalnych prac TEN, członków zespołów Fotolia oraz Wisibility. Wyniki zostaną ogłoszone 10 grudnia 2014 r.
Więcej informacji o konkursie można znaleźć na Facebooku oraz stronie www.tenbyfotolia.com
O projekcie TEN Fotolia
Kolekcja TEN to edukacyjna inicjatywa, która powstała przy współpracy Fotolii z dwoma wspólnotami graficznymi – Wisibility i Amkashop. Przez kolejnych 10 miesięcy użytkownicy internetu mogą pobrać za darmo, przez 24 godziny od momentu publikacji, plik .PSD z pracą jednego z 10 światowej sławy artystów cyfrowych, które powstały na bazie zdjęć z Fotolii. Użytkownicy internetu w każdym kolejnym miesiącu trwania projektu będą mieli dostęp do pliku .PSD, w którym będzie można zobaczyć wszystkie warstwy i wykorzystane techniki. Projekt TEN wspierają międzynarodowi partnerzy Adobe i Wacom, a także lokalni Wilogo, EIZO oraz Eduweb.pl.
***
Informacje dodatkowe o banku zdjęć Fotolia
Fotolia, wiodący w Europie bank zdjęć typu microstock, z siedzibą w Nowym Yorku, dostarcza swoje usługi dla klientów 23 krajów i regionów, w 15 różnych językach. Posiadając w swoich zasobach wybór ponad 33 miliony obrazów cyfrowych i klipów wideo, Fotolia oferuje jedną z największych na świecie baz obrazów cyfrowych wysokiej jakości. Ponad 5 milionów osób wybiera serwis Fotolia jako źródło zdjęć, ilustracji, grafik wektorowych i wideo HD royalty-free w przystępnej cenie. Wraz
z pojawieniem się Kolekcji Infinite, Fotolia stała się pierwszym ogólnoświatowym microstockiem oferującym obrazy pochodzące od profesjonalnych agencji, jak i artystów niezależnych. Przywództwo serwisu Fotolia w sektorze obrazów cyfrowych jest rozpoznawalne poprzez szeroką współpracę, m.in. z Associated Press.


Dołącz do serwisu Fotolia na Facebooku i Twitterze.

Kontakt dla mediów w Polsce:
Beata Jaroszewska
Dyrektor Operacyjny Fotolia
press_pl@fotolia.com
Tel. +48 22 389 70 52


Agencja PR:
Karolina Szaflarska
karolina.szaflarska@globalbrand.pl
Tel. + 48 22 428 27