Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

INSPIRUJE – ODKRYWA – KREUJE

INSPIRUJE – ODKRYWA – KREUJE
2015-05-21

Zbliżająca się edycja Targów REKLAMA360 to odważny krok w kierunku największego w Polsce eventu dla branży reklamowej.  Pięć stref tematycznych, rozbudowany program wydarzeń towarzyszących skoncentrowane w ramach Kreatywnej Areny, poszerzenie zakresu tematycznego oraz nowe narzędzia do kontaktu ze zwiedzającymi stanowią trzon zmian zwiastujących wydarzenie pełne inspiracji!

 

Inspiracja

Tegoroczna REKLAMA360, która odbędzie się w dniach 29.09-1.10.2015 na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich, to efekt inspiracji, jakiej poddali się organizatorzy analizując potrzeby branży badając agencje reklamowe, pracownie reklamy, firmy handlowe i usługowe, agencje eventowe, studia graficzne i wiele innych jednostek, które poszukują dla siebie merytorycznego, nowoczesnego i oferującego szerokie i uporządkowane spektrum targowych usług.

 

Odkrycie

Rozdzielenie targów REKLAMA360 od Międzynarodowych Targów Maszyn, Materiałów i Usług Poligraficznych POLIGRAFIA 2015 doprowadziło do odkrycia potencjału drzemiącego niemal w każdym ogniwie związanym z szeroko pojętą reklamą. Dla każdego z tych ogniw powstała osobna strefa tematyczna, która daje przestrzeń do ekspozycji produktów i usług oraz możliwości zainteresowania jak największej rzeszy konkretnych profesjonalnych zwiedzających.  

 

Tasting & Fashion Zone (Strefa Smaku i Mody), a w niej m.in.:

  • Słodycze, napoje, przekąski
  • Odzież reklamowa, odzież korporacyjna, odzież robocza
  • Akcesoria, dodatki, opakowania, naczynia
  • Catering
  • Inne


Technology Zone (Strefa Technologii), czyli m.in.:

  • Poligrafia reklamowa, druk wielkoformatowy, reklamy zewnętrzne
  • Maszyny drukujące, CNC, plotery, lasery, sztance, gilotyny, bindownice
  • Materiały eksploatacyjne
  • Web-to-print
  • Inne


Events Zone (Strefa Eventów), która obejmie m.in.:

  • Scenę, oświetlenie, nagłośnienie, efekty
  • Konstrukcje dmuchane i pneumatyczne, targowe, standy, displaye
  • Agencje artystyczne, eventowe, modelek, hostess
  • Inne


Gifts Zone (Strefa Gadżetów i Upominków), a zatem m.in.:

  • Upominki, gadżety
  • Kalendarze, wydawnictwa, artykuły piśmiennicze
  • Gadżety elektroniczne, domowe, biurowe
  • Inne


Innovation Zone (Strefa Innowacji) uwzględniającą m.in.:

  • Aplikacje mobilne
  • Rozwiązania dla e-handlu
  • Grafikę komputerową
  • Inne


Kreacja

… efekt burzy mózgów, inspiracji i odkryć – bez wypracowanej kreacji pomysł pozostaje w strefie koncepcji. Decydując się na event REKLAMA360  zarówno wystawcy, jak i zwiedzający dają wyraz bycia gotowym na więcej…

Dla gotowych na więcej:  www.reklama360.eu